mata adalah punca masalah n kegembiraan

Friday, January 29, 2010

dapat panggilan tmuduga kat SMK ALOR JANGGUS....GSTT....

kna p ambik surat pggilan tmdga sendiri kat PPD KOTA SETAR....pada 25th january 2010....fuh yoooo...aku ambik opsyen pertama mengajaq bahasa inggeris....hahaha...interviewnya of courselah dalam bi...memang sgt mncabar, almaklumlah baru 1st time ja p interview. banyak gila lah kna tya hari tu...bertarikh 27th january 2010....dah la panas, mengantuk n lapaq...paling teruk menahan kencing....aku p dengan husband...aku sian jgak kat dia kena tggu lama kat luar sementara aku ditemuduga.....aku masuk sblum kul 8...berkumpol beramai2...then turn aku kna pada pukul 9 berapa ntah....aku kuaq dalm 10.15 pg...dasyat sgat ooooo....xtau lah bila nak tau result temudga tu....

2 comments:

  1. salam..
    keputuan temuduga gstt tau x g? =)

    ReplyDelete
  2. sowi sgt2 lambat reply kat blog ni...bukan apa, lama dah sgt xonline..internet connection xda....xdapat gstt...awak pulak dapat ka????

    ReplyDelete